Do 23.4. produžen rok za prijavu na Javni poziv za poduzetništvo u poljoprivredi i proizvodnji hrane
Do 23.4 produžen je rok za prijavu na “Javni poziv za učešće u programu za razvoj poduzetništva u poljoprivredi i proizvodnji hrane (Agro-food start-up)” u okviru projekta „Lokalni integrirani razvoj“ (LIR), koji primarno financira
Večer Posavine u Hercegovini
Šesta manifestacija „Večer Posavine u Hercegovini“ u prostorima ljetnikovca Radobolja u Mostaru održana je u sklopu Međunarodnog sajma gospodarstva. Večeri je bilo nazočno oko 350 uzvanika, gospodarstvenika i predstavnika
I Općina Orašje na 21. međunarodnom sajmu gospodarstva „Mostar 2018“
Na mostarskom sajmu, čiji je ovogodišnji zemlja partner Srbija, predstavljeno je više od 800 izlagača iz dvadesetak zemalja. Sajamski je prostor, gdje su smješteni posavski izlagači posjetio i hrvatski član Predsjedništva BiH
Objavljeni rezultati javnog poziva za učešće u aktivnostima podizanja i priširivanja zasada soje u 2018. godini
Na temelju odredbi i kriterija iz “Javnog poziva za zasnivanje i proširenje proizvodnje soje”, te u suradnji sa Ministarstvom poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva Županije Posavske, izvršena je komisijska evaluacija pristiglih prijava
Dodijeljena uvjerenja neuposlenim osobama o pohađanju obuke za mesare, CNC operatere i stolare
U okviru projekta „Partnerstvo za upošljavanje u Posavini (LPZ)“, kojeg financira Europska unija u sklopu Programa „Podrške lokalnim partnerstvima za zapošljavanje u Bosni i Hercegovini”, kojeg provodi Međunarodna organizacija
Više članaka ...
- Usvojen Plan implementacije Strategije razvoja općine Orašje za naredne tri godine: Općina planira realizirati 63 projekta
- Predsjednik Federacije BiH Marinko Čavara u posjetu Orašju
- U Orašju svečano obilježena 13. obljetnica utemeljenja 1. pješačke (gardijske) pukovnije Oružanih snaga BiH i 26. obljetnica utemeljenja HVO-a
- Anketa o radnoj snazi
- Održan peti sastanak Zajedničkog upravljačkog Tima za implementaciju Projekta „Invest in Lipik, Orašje & Garešnica“ – Invest in LOG